sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanoc i inne.

Siemka!

Na początku przedstawię Wam w skrócie jak minęły mi ostatnie dni.

Poniedziałek nie zaczął się dobrze.
Od samego rana padał deszcz. Później chwila przerwy i znowu.
Pogoda „na stare panny”, chyba tak się mówi.
Strasznie zmokłam w drodze na przystanek!
A jeszcze po przyjeździe do szkoły nasza klasa musiała czekać aż ktoś otworzy nam sale gimnastyczną. W deszczu. Okropne, prawa?
Ogólnie reszta dnia minęła mi bez większych problemów i sensacji.

We wtorek pogoda taka sama. Deszcz.
Niestety nic z tym nie mogę zrobić.
Podczas pierwszej lekcji moi mili koledzy z ławki za mną postanowili pobawić się
w „strzelanie ramiączkami od stanika” (nie pierwszy raz z resztą).
Tylko, że tym razem jeden z nich zagalopował się i odpiął mi jedną z zapinek od niego (bez komentarza -.-).
Natomiast na przerwie utworzyli „Kółko Matek Różańcowych”.
 Gdy zapytałam, o co się modlą, kolega odpowiedział, że o to by stanik mi się nie odpinał, a najlepiej bym miała taki nieodpinany.
Szkoda gadać.
            Tego samego dnia delegacja ze szkoły była na pogrzebie jednego pana.
Miałam być to ja, ale za późno się o tym dowiedziałam i nie byłam odpowiednio ubrana.
Przepadłby mi sprawdzian z fizyki i połowa chemii…
 Ale za to na niej wraz z kilkoma koleżankami zaczęłyśmy „ustawiać” palce w takie coś.



Inni uczniowie naszej klasy zaczęli to powtarzać mówiąc: „Ja tak nie umiem”.
Była nie zła zabawa.

W środę na w-f‘ie pani kazała mi i Klaudii odnieść piłki do magazynku.
Tam przyjaciółka zaczęła bawić się dużymi piłkami na materacach.
Nieźle się ubawiłyśmy!




Czwartek. Właściwie Wielki Czwartek.
Właśnie tego dnia byłam z przyjaciółką Sandrą i mamą w jej pracy. Miałyśmy pomóc.
Szybko załapałyśmy, co mamy robić. Dlatego skończyłyśmy robić to wcześniej i dostałyśmy kolejną pracę. Oto, co zrobiłyśmy:




Podczas przerwy nie mogłyśmy oprzeć się pokusie i zrobiłyśmy sobie kilka zdjęć.
Oto niektóre z nich:



Wielki Piątek.
Z samego rana byłam z mamą na zakupach i oczywiście było dużo ludzi a to daje długie kolejki do kasy.
Miałam również iść do fotografa, aby zrobić zdjęcie na dowód tymczasowy, ale nie starczyło czasu, dlatego pojadę po nie we wtorek.
Gdy wróciliśmy zaczęło się przygotowywanie wszystkiego na święta.
Wraz z mamą sprzątałyśmy a potem przygotowałyśmy różne potrawy.
Za to mój brat, jak co roku, miał za zadanie zrobić baranki z masła.
Twierdzi, że mu nie wyszły, ale co tam. Są śliczne !



Wieczorem mój pies zaczął świrować!
 Pokazywał różne pozy. Było naprawdę zabawnie.



Wielka Sobota.
Oczywiście, co?
Święconka. A co się z tym wiążę?
Szykowanie koszyka i słodkości!
Oto mój koszyk i nie tylko. Mistrz drugiego planu. Koszyk pieska zainteresował.. ;)



To chyba tyle na dzisiaj.
Życzę wszystkim Wesołego Alleluja i oczywiście obfitego dyngusa!!



Pozdrawiam Karolina. ;)


22 komentarze:

  1. Super post :)
    Masz baardzoo słodkiego pieska *.* zgaduję że to York (rasa pieska)
    Zapraszamy do mnie -->http://tori-blog-z-pomyslem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! obserwuję i liczę na rewanż ;) świetny blog będę wpadać częściej ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki psiaczek :*
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ja wyszłam na tych zdjęciach maskara. No ale cóż nie dziwmy się, w końcu byłyśmy w pracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te baranki :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobał mi się ten post i zdjęcia :)
    http://marysia-zawlocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt :)


    ps. a u mnie ? konkurs z GLITTER na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla twojej informacji ten blog na tym polega. One opisują swój dzień. Jeśli ci się nie podoba to nie czytaj, proste.

      Usuń
    2. Hahaha... . Każdy jest mądry, gdy pisze z anonima... Ciekawe czy byś napisał że swojego konta. Zapewne nie. XD A tak w ogóle, skoro nie podoba Ci się blog czy post to po jaką ****** chodzisz na niego i piszesz do tg komentarz i tracisz przy tym swój cenny czas ? Hmmm... . Nie ogarniam takich. Zadufaną małolatą -jako jedyną zresztą - jesteś Ty. :) Pozdr.

      Usuń
    3. Paaati_N masz całkowitą racje. Ja też ich nie ogarniam, no ale co zrobisz są i takie osoby.

      Usuń
  10. widzę, że nie było u Ciebie nudno ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt :)
    http://milkaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :-) Obs za Obs? :) Zaobserwuj, a ja zrobię to samo :*
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne dni miałaś ! :) Fajnie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych świąt :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog :)


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń