poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Miniony tydzien

Hej, kochani.
Ostatni tydzień był dość ciekawy. Kto by pomyślał, że to już prawie połowa kwietnia za nami. Nie mogę się doczekać świąt wielkanocnych a także moich urodzin, które są niedługo.
Wracając jednak do tematu.
W ostatnim tygodniu zawsze działo się coś wartego opowiedzenia. :)

W poniedziałek byłam wraz z rodzicami w Grodzisku Wielkopolskim. Po drodze odwiedziliśmy ciocię i wuja, którzy tam mieszkają. Mają sklep z materiałami budowlanymi itd... i gdy weszliśmy pierwsze co wpadło mi w oko to... kot. Tak, nie żartuje. Na ladzie przy monitoze siedział sobie kot - w sklepie.!
Normalnie jakby prowadził go. Siedział wyprostowany i patrzył na wszystkich, którzy tam byli . XD

We wtorek zamiast języka polskiego mieliśmy lekcję w-f'u. Oczywiście jak na złość nie mieliśmy w ten dzień ubrań na zmianę więc na początku miały ćwiczyć osoby, które chciały, ale ostatecznie musieli ćwiczyć wszyscy. A że była ładna pogoda to poszliśmy na dwór i na mokrej trawie graliśmy w palanta. -.- Szkoda gadać...
Gdy wracaliśmy dwóch naszych kumpli z klasy ni z tego ni z owego położyli się na ziemi i... zaczęli robić pompki. Jak to oni stwierdzili? Że dla zdrowia/ruchu czy coś takiego, nie pamiętam xD

Przy okazji pobytu w Grodzisku kupiłam mojemu psu kość do zjedzenia, ale kto dobrze go zna to wie, że on będzie jej pilnował dopóki jej nie zje. A gdy ktoś próbuje mu ją zabrać na warczy, szczeka, macha ogonem i ucieka z nią. Mój pies jest na prawdę niemożliwy, a do tego uwielbia jeść, i gdy jednego dnia nie mogłam zjeść całego budyniu dałam go Buniowi, ale on nie mógł sie powtrzymać i podbiegł do miski, gdy akurat mu wkładałam i efekcie końcowym był brudny... Szkoda słów... :D




W czwartek na zajęciach artystycznych robiliśmy kartki wielkanocne. Oto moja.


Ostatnio był też ogłoszony konkurs w całej gminie na stroik wielkanocny. Zrobiłam no i zajęłam drugie miejsce.


W sobotę byłam z kolei w Poznaniu na zakupach przedświątecznych. Nie było tak dużo ludzi jak na początku myślałam. Normalnie są kilkumetrowe kolejki do kasy, a tym razem tak nie było . xD Uff...


W niedzielę byłam na jarmarku wielkanocnym, aby sprzedawać ozdoby świąteczne. Pieniądze z tej zbiórki trafią do niepełnosprawnego chłopaka. Atmosfera była naprawdę fajna. A przy okazji spotkałam się z moimi przyjaciółkami. Gdy skończyła się jedna msza a następna miała zacząć się za godzinę poszłam z Weroniką i Weroniką (xD) pomodlić się do kościoła. Byłyśmy tam we trzy i nie świeciły się żadne światła. Jedynym żródłem światła były promienie słońca, ale za dużo światła to nie dawały.
Gdy wychodziłyśmy to o mało nie zaryłam głową o klamkę bo było tak ciemno, że niezauważyłam stopnia. XD Gdy wyszłyśmy dziewczyny postanowiły wrócić i jeszcze raz się pomodlić. No to wróciłyśmy. Dziewczyny zamiast po cichu to zaczęły na cały głos odmiawiać: „Ojcze Nasz" i „Aniele Boży, Stróżu mój", ale zamiast normalnie mówić to co chwilę się śmiały a ja razem z nimi. Dobrze, że nikogo nie było. XD

Wracajac do jarmarku.
Łącznie zebraliśmy około 800 zł.
Sądzę, że to był dobry pomysł na zorganizowanie takiej akcji.
Można dzieki temu pomóc osobom, które łatwo w życiu nie mają...


Przy okazji byłam też u „Piwersów" (klub motorowy)
Całkiem fajnie tam mają . :)


Nie wiem jak wy, ale wiosna to moja ulubiona pora roku.
Wszystko budzi się do życia. Kwiaty i drzewa kwitną a ptaki pięknie śpiewają.



Niestety, minusem wiosny są deszcze. I ogólnie brzydka pogoda.
Dziś co chwilę zmieniła się pogoda. Raz świeciło słońce, raz wiał silny wiatr i padał deszcz... Nie znoszę tego.



Ufff... To chyba już wszystko o czym chciałam Wam powiedzieć. :)
Do zobaczenia . :*
`Paaati . <3

14 komentarzy:

  1. pierwszy komentarz. pozdro dla wszystkich xD. A teraz na serio. super post. zdjęcia prześliczne, a najlepsze to te na końcu(autorki) i na początku(naćpany kot). czekam na kolejne posty. i oczywiście zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia ładne :) Gratulacje za zajęcie 2 miejsca :) Mi się bardzo podoba koszyk wielkanocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i oryginalne zdjęcia!!


    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2014/04/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci Twoi koledzy to niezłe wariaty xD
    Obserwuję, więc liczę na obiecany rewanż ;3
    www.maniaulfur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog !! :))


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie spędzasz czas Pozdrawiam http://ollisiek.blogspot.com/2014/04/urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Długi i fajny post. Od razu widać, że kochasz blogować. :-) Zacznę wkrótce obserwować Twojego bloga. --------- nataalaa..blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah....Jaki świetny kot.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :) Ładne zdjęcia , zapraszam http://aleksandrabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany post, fajne zdjęcia. ;)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koty! Ładne zdjęcia! :) http://adrieenem.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :S bardzo ładny blog ,podoba mi się :3

    OdpowiedzUsuń
  13. haha dobry kot! :D i świetne ozdoby świąteczne :) tydzień pełen wrażeń ;)

    OdpowiedzUsuń