czwartek, 11 września 2014

Trochę o mnie



Hej, hej, hej :D

Pierwszy tydzień szkoły juz za nami a niedługo minie kolejny. Czas nieubłagalnie leci. Pamiętam jak byłam młodsza zastanawiałam się jak to będzie, gdy przyjdę do gimnazjum a już niedługo wyjdę z tej szkoły i pójdę swoją drogą.
Dziś przychodzę do was z TAGIEM-30 pytań.
A oto one. :)

1) Jak maszna imię?
Patrycja

2) Kiedy i gdzie się urodziłaś?
30.04.1999 w Poznaniu

3) Gdzie mieszkasz?
okolice Poznania

4) Masz rodzeństwo?
Nie

5) Czy masz jakieś zwierze domowe?
Tak, psa. :D

6) W jakim języku chciałabyś mówić?
Uczę się angielskiego, ale oprócz niego chciałabym mówić po hiszpańsku.

7) Jaki masz model telefonu?
Kazam Trooper x5.5

8) Masz chłopaka?
Nie

9) Ulubiony zespół?
Big Time Rush

10) Ulubiona książka?
Na tą chwilę seria książek Dom Nocy

11) Gdybyś mogła prowadzić bloga od początku zrobiłabyś to?
Oczywiście :D

12) Jakie są twoje dwa ulubione filmy?
Igrzyska śmierci i Niezgodna

13) Jaki masz znak zodiaku?
Byk

14) Ulubiony kolor/y?
zielony i fioletowy

15) Jaka/i jest twoja ulubiona/y aktorka?
O rany... Nie mam ulubieńców, bo wszyscy są wspaniali <3

16) Wymień trzy rzeczy, bez których nie przeżyjesz.
Telefon, internet i muzyka

17) Tęsknisz za kimś?
Tak

18) Kiedy ostatnio płakałaś?
Nie pamiętam.

19) Kto cię inspiruje?
Wiele osób. Trudno wymienić jedną . :)

20) Najgorszy przedmiot w szkole?
Chemia

21) Ulubiony/a polski/a piosenkarz/rka?
Dawid Kwiatkowski, Sylwia Grzeszczak

22) Jaką rzecz zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
mały nóż.

23) Ulubiony przedmiot w szkole?
geografia i informatyka

24) W jakim fandomie jesteś?
Jestem rusher, Victorian, Lovatics, Kwiatonator i kilku innych

25) Twoja najlepsza przyjaciółka/ciel?
Mam kiloro przyjaciół, ale takimi najbliższymy są Weronika i Weronika <3

26) Ulubiona piosenka?
na tą chwile Invisible i No idea zespołu Big Time Rush

27) Masz jakiś talent?
Niby umiem trochę rysować, ale nie uznaję go za jakiś wielki talent. :)

28) Najlepszy wyjazd na wakacje był do/w :
Paryża

29) Spełniło się Twoje jakies marzenie?
chyba tak :)

30) Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
kłamstwa, oszóstwa


Zapraszam również na mojego instagrama. 




Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Pytania zoastały wzięte z różnych stron internetowych, czy też z BLOGA.
Pozdrawiam, Patrycja. :)

12 komentarzy:

  1. Śliczne zdj :) i fajny tag zapraszam do mnie nowa notka :) http://pasja7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała mówić po hiszpańsku :)
    zapraszam Cię na konkurs :)
    http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html#comment-form
    poklikasz w linki ?:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia i ciekawy tag =3

    Zapraszam
    http://fashion-is-on.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! :D
    Obserwuję i pozdrawiam! :D

    http://donia-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://zosixx.blogspot.com/
    http://julixa42.blogspot.com/
    ZAPRASZAM! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, pamiętam, gdy czytałam "Dom Nocy" w gimnazjum. Mega miło wspominam te czasy, pomimo tego, że książki te nie były jakieś górnolotne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może pokażesz kiedyś swoje rysunki? :>
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń