wtorek, 1 lipca 2014

Zakończeniowo - Wakacyjnie

I stało się!
Po 10 miesiącach nauki wreszcie nadeszły upragnione wakacje :D
Koniec z pisaniem ściąg, gorączkowym szukaniem książek po szafach, zagubionych zeszytów, uwag, zakuwaniem. Koniec ze stresem związanym z nadchodzącymi sprawdzianami i kartkówkami ! :D
Te dwa miesiące są tylko dla nas - wykorzystajmy je najlepiej, jak potrafimy <3

Tak to już jest, jeden rozdział w naszym życiu się zamyka, inny otwiera.
Ja zakończyłam w piątek drugą klasę gimnazjum i po wakacjach szykować się będę do ostatniej gimnazjalnej klasy. Do pisania testów i składania dokumentów w wybranych szkołach. Podejrzewam, że szybko ten czas minie i będzie mi brakować starej szkoły, aczkolwiek na razie wolę się tym wszystkim nie przejmować.

Świadectwa odebrane, MAMY WAKACJE!!




Dla jednych to będzie najszczęśliwszy okres w roku, dla innych będzie to czas zdawania poprawek. Ale to już zależy od tego, czy ktoś przykładał się chociaż odrobinę do nauki w roku szkolnym, czy całkowicie wszystko olewał.



W sobotę Karolina wyprawiała swoje urodziny, na których zebraliśmy się wszyscy, aby uczcić ten pamiętny dzień :D





Było bardzo zabawnie, myślę, ża każdy doskonale się ubawił, zarówno na początku, w środku, jak i na końcu trwania imprezy ;D Obowiązkowo poszliśmy na plac zabaw (A SOO :D ) i na dłuższy spacer, po czym rozsiedliśmy się w ogrodzie, gdzie impreza nabierała tempa :-) Nie będę Wam tutaj wszystkiego opisywać, bo się po prostu nie da. :D

















Nie zapomnimy tego dnia do końca życia <3

Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo się cieszę, że mam tyle wolnego czasu :D Mogę teraz spotykać się ze znajomymi, z którymi normalnie bym nie miała czasu się spotykać ;D Na przykład: Jutro jadę do mojej przyjaciółki z Lubonia, z dziecięcych lat, Weroniki, w czwartek planujemy jechać z Karoliną do Poznania, do kina, w piątek jedziemy z Weroniką i Sarą do Granowa, a co do soboty i niedzieli... To się jeszcze ustali :D

Do usłyszenia i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KAROLINA JESZCZE RAZ <333



5 komentarzy:

  1. widać po zdjęciach, ze sie świetnie bawiliście ;))
    ciekawy blog :3
    pamiętam jak ja rozstawałam się z moją starą klasą...:/
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego Karola. Impreza widzę udana więc czego chcieć więcej w taki dzień. Nie będę się rozpisywał, bo czasu brak mimo wakacji.
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post na pewno było super ;) obserwujemy ? daj znać u mnie http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :) życzę udanych wakacji :)
    Ja już obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://mynovelmypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń